fredag 12 mars 2010

Shopping.

Jag fortsätter med mina substanslösa inlägg.
Idag blev det först en runda i Gamla stan, helt underbart! Jag tänker mig sommar, värme, ballerinaskor och en kaffe i någon gränd. Bara sitta med solglasögonen på och titta på folk. Sen blev det tunnelbanan vidare och ytterligare en runda på stan. Jag hittade Beyond Retro och bara dog lite av lycka <3
Beyond Retro är en sån butik där jag tittar mig omkring och bara känner mig som hemma. Alla är utstyrda i sina secondhand fynd och ser bara så förbaskat härligt kreativa ut. Jag fyndade 2 sjalar och jublar fortfarande inombords, för de är såå fina!! Sen spenderade vi resten av tiden med att strosa planlöst fram och tillbaka på Drottninggatan. Nu sitter jag slängd över soffan, käkar ostbågar och väntar på kaffet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar