torsdag 29 december 2011

Årskrönika.

Jag började detta året ensam. Förälskad men ensam.
Och där påbörjade jag denna resa som gjort att jag sitter där jag gör.

Jag har varit hopplöst kär.
Jag har varit full (och ohyfsad).
Jag har målat mängder med tavlor.
Jag har rest ensam (för första gången i mitt liv. Inget stort men ändå).
Jag har solat, badat och grillat.
Jag har varit på sena dejter och hastat till jobbet från en ny plats.
Jag har bytt jobb.
Jag har bytt adress.
Jag har bytt hårfärg.
Jag har varit uppe 43 timmar i sträck.
Jag har dansat hela natten lång på Tivolirock.
Jag har träffat ny vänner, blivit av med gamla och upptäckt nygamla vänskaper.
Jag har växt, krympt, förändrats.

Och nu tackar jag för mig.
För jag är färdig här.
Den här bloggen går med detta inlägg till sin eviga vila.
Det kommer en ny blogg, men på ny adress, med ny stil och nya upplevelser.

Tack för den här tiden.
XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar