onsdag 26 augusti 2009

Äntligen hemma!

Färdig för idag! Bokstavligen helt färdig, slutpumpad, genomsvett och fruktansvärt trött, men det är väl meningen när man jobbat en hel dag!
Har kommit fram till att om man vill bli miljonär ska man verkligen inte ha mitt jobb. Och för övrigt borde jag verkligen sluta upp med att smyga in reklam för Tv4. Det är nästan lite patetiskt.
Men om man vill känna att man åstadkommit ngt ska man definitivt ha mitt jobb och om inget annat så lär man sig städa ganska snabbt.

Det är dock väldigt oglamoröst, så bara för att sparkle upp dagen lite, så blev det paljettväst. Arbetskamraterna såg måttligt roade ut, men tanterna tyckte att jag var riktigt tjusig!
Så typiskt mig, att helt enkelt inte passa in i ramen.

Men varför skulle man göra det egentligen, när det finns så mkt mer utrymme att bre ut sig på utanför den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar