onsdag 26 augusti 2009

Twilightdildo, är det seriöst?

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article5697254.ab

Detta är det roligaste jag har läst på väldigt, och då menar jag väldigt länge! Det är ju helt hysteriskt, en Twilightdildo. För jag vet ju personligen att alla mina girls inte vill ngt hellre än att stoppa upp ngt som är kallt, rosa och glittrar. Dock så vet man ju att det finns ganska breda utbud av olika sexleksaker på nätet. Men seriöst, ngt man ska stoppa i frysen för att få en "autentisk" känsla?
Ni vet det där ens mamma brukade säga när man var liten, om att man inte skulle sätta sig ner på kalla saker för då får man urinvägsinfektion? Borde detta rent tekniskt inte ingå i kategorin kalla saker? Eller det är kanske bara jag?

Vilket fall som helst så skulle jag mer än gärna se försäljningssiffrorna på den leksaken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar