torsdag 27 augusti 2009

Att det kan vara så svårt..

Finns det ngn gräns då man måste släppa allt och bara gå vidare? Eller kommer vissa saker kännas som skit resten av livet?
Jag menar, rent teoretiskt så borde det inte vara så svårt. vissa saker går inte som man vill, men ibland vill man ju veta varför det inte går som man vill!
Jag vet att jag borde fokusera på det som är viktigt nu, men det är oundvikligt att bli påmind om det som hänt i en stad där alla känner samma människor. Där alla är vänner med den man försöker undvika, där alla älskar den person som du försöker glömma. Det är bara så förbaskat svårt att glömma ngn som var med så länge! Speciellt när mina girls använder honom som sexleksak.
Jag börjar undra ifall det är nåt kvinndomsprov att ligga med honom?

I vilket fall som helst, så borde jag försöka skaffa vänner som inte vill ligga med honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar