söndag 29 november 2009

En ny känsla...

Jag har inte skrivit på väldigt länge. Livet har kommit i mellan så att säga...
Eller om jag ska vara helt ärlig så är det väl snarare kärleken som kommit i...
Min raring var här igår, och det var alldeles underbart, vi lagade mat (Chicken tikka masala från scratch, ruggigt starkt men ack så gott!!)
Inte ens att konversera med fadern över telefon eller ett mindre gnabb med mams kunde grumla denna lycka.
Så idag tar jag mig tiden att känna mig lite tacksam över allt trots att det är svårt så här tidigt på morgonen. Jag är så tacksam över att ha en hand att hålla i, eller screw that(!) Jag är lyckliga över att ha hans hand att hålla i.
Min raring lugnar mig, älskar mig, viskar med mig i mörkret, vi har vår lilla humor (Ja, jag vet...Redan..) och bäst av allt Han är bara min.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar