lördag 7 november 2009

Jag borde sova....tror jag!!

Insåg precis att totalt är det 38 timmar nu, och har bara tagit en powernap, är dock så illa tvungen att erkänna att jag inte är det minsta trött. Skulle nog kunna sitta uppe ganska så länge till, men det blir väl så när man har en hel att fundera på...
Mina vänner är i mina tankar hela tiden, likaså en massa annat som jag inte tänker vara för snabb med att formulera i de ord som kanske passar någonstans på vägen, men just nu finns det inga lämpliga ord för det hela, eftersom jag inte vet var jag står i frågan... (Kryptiskt, jag vet!)

Men jag har som sagt en hel del att processa gällande allt, men mest så oroar jag mig för min Rosa Prinsessa, Hon har det tufft just nu så som man kan ha det ibland. Jag hoppas att hon ger sig själv chansen att tänka över allt med både hjärta OCH hjärna. Man kan inte gå på logik eller känsla, ibland måste man blanda de tu... Men det måste Prinsen också förstå...

Nä man kanske skulle ta och krypa ner, sluta de blå och låta favoritmannen mysa en till sömn (John Blund That is!)
God Natt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar