onsdag 16 december 2009

Julstress..

Nu smyger inte julen närmre längre, den kamikazeklampar sig fram. Och jag är som vanligt inte beredd, inga julklappar köpta, julgranen är inte här än och julen ska firas i mitt hus! Hjälp! Tror att jag får skriva inköpslistan idag, så jag vet vad för mat jag behöver ha hem, och så antar jag att julklappar måste inköpas :) Men denna stress, helt galet ju!
Och vad gör jag mitt i denna stress, jo jag blir trött...Helt plötsligt så blir jag astrött klockan 10 på kvällen, och däckar i säng, för på det sättet hinner jag med så mkt av julstressen.

För att toppa allt så har jag människor att klippa och färga, en grattis-du-har-fått-barn-present att välja ut, och ja just det någonstans i detta ska jag ju hinna andas också....
God Jul!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar