måndag 28 december 2009

Nu jäklar ska det gnällas...

USCH!!!!
Fy fan för ABK... Jag är mitt i processen att försöka fixa min egen lägenhet, och jag har aldrig och jag menar aldrig misskött en hyra. Men hos ABK är det kalla handen eftersom jag har en prick hos Kronofogden. Ja jag vet att det är oansvarigt och väldigt dumt att ha det men ibland så blir det skit av saker och jag ar suttit i den skiten upp till knäna faktiskt. Men det är också något jag håller på att fixa till. Så jag knatade in till ABK innan jul och tänkte jag kollar med dem eftersom jag trots allt har ett jobb med en fast anställning men NEJ! Jag måste antingen fixa en borgenär (för det är ju sååååå lätt!!!) eller så måste jag betala in 4 (ja 4!!!!) hyror i deposition. Fullkomligt jävla galet! Hur förväntar dom sig att man ska kunna fixa det? Sen så tittar man sig omkring i det området där jag bor och bara konstaterar att uppenbarligen kan vilka jävla nötter som helst få en lägenhet av ABK men inte jag?? Jag menar Herre gud... Jag är skötsam trots pricken jag har, har aldrig misskött en hyra (är faktiskt den som betalar in hyran i mitt nuvarande arrangemang) jag har aldrig fått ett klagomål om att jag skulle vara störande, till skillnad från många andra här ute kan jag lova! Så just nu är jag mäkta sur på det bostadsbolaget. Det känns som man blir utstraffad av dem vid 25 år ålder, För jävligt!

Gnäll nr; 2.
Min Jävla Tand!! Eller brist på den, nu har jag den halvsidiga påssjukan igen, och en himla massa var dessutom. Och ont gör det!! Men är det inte meningen att det ska ha läkt vid det här laget eller något i den stilen iallafall? Så nu är jag tillbaka på Corsodyl och smärtstillande,

För att balansera det hela, så får jag väl nämna att julen var jättefin. Maten var god (of course, jag lagade den!) Sällskapet var trevligt och jag fick världens finaste klappar! Jag fick äntligen min tio-års-dagbok (tack älskling!) och jag fick världens gosigaste raggsockar (Tack mamma!) Så min jul var näst intill perfekt!!

1 kommentar:

  1. Abk ja dom kan man förvänta sig allt på ,här jag bor kan även alla nötter bo även du VÄLKOMMEN

    SvaraRadera