onsdag 21 oktober 2009

Hmmm...I wonder!

Ok nu är det så att jag är den mer eller mindre stolta ägaren till ett par medlemskap på ett par olika dejtingsidor, måste testa alla vägar ju! Men jag har märkt en väldigt störande sak som troligen betyder att den manliga rasen förlorar all självinsikt dagen de typ fyller trettio. jag har 40åringar som skickar mail, 50åringar som flörtar och en man som var närmre 60 som undrade om jag ville komma och mysa med honom? Nu skulle jag gärna vilja veta varför? Vad är det som får en man att tänka "hmmmm, jag tror att jag stöta på en 25åring idag?" Ok, om mannen bara såg bra ut och hade en personlighet så kan jag ju överväga det upp till 50 (såvida det inte är Viggo Mortensen, för seriöst den mannen är typ 51 och äckligt snygg!) men de äldre männen som stöter på mig är överviktiga sluskar..... Ser jag ärligt talat ut som om jag vill ha en överviktig slusk?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar