tisdag 15 november 2011

Därmed vaken.

Jag är redan uppe.
Trots att jag inte borde vara det.
Jag fick ju se till att N.I fick kaffe innan han drog till skolan.
Annars är han en väldigt gnällig man.
Fast det hade ju iofs inte stört mig egentligen då han inte varit här.
Men ändå.

Att vara uppe nu stör mig inte heller, jag är bara lite seg i kroppen efter 3 jobbenätter i helgen.
Tröttheten slog idag.
Men uppe är jag, för det finns saker att göra som gärna ska bli klara inom det närmsta.
Flytten rusar närmre för varje dag som går och jag vill gärna vara färdig tills dess.
Dock så tror jag inte att jag kommer att vara det.
Men det är ju helt klart värt ett försök.

Jag borde fortsätta packa och rensa idag, men ja vet inte om jag vill det.
Jag vill släpa fram mina färger, dra igång Ray LaMontagne och drunkna i underbara texter och färg.

Men innan någonting annat, mer kaffe och mer morgonslöande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar