tisdag 1 november 2011

Som jag kämpar!

Just nu kämpar jag med att balansera jobb, pojk, rensning, packning, planering och ungefär 1000 saker till.
En ritning måste ritas upp till min soffa/säng. Det där med förvaring måste lösas.
Samtidigt som jag svär över flytten tycker jag att det ska bli riktigt roligt.
Jag gillar planerandet.
Vad jag däremot inte gillar är att saker och ting tenderar att köra ihop sig.
Upptäckte precis att jag har betydligt mer att göra den här veckan än vad jag först trodde, saker ska kastas, möbler ska skeppas bort, jag ska jobba 3 nätter, jag ska hälsa på fadern.
Ja, ni hör ju.
Idag fick jag dessutom den fina idén att jag skulle spraymåla 2 gamla stolar samt klä om dynorna till dem.
För mer jobb är ju precis vad jag behöver.
Men jag ska inte klaga, jag är ju trots allt på väg.
Framåt, uppåt och utåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar