torsdag 27 oktober 2011

Guten morgen!

Eller hur man nu ska uttrycka det.
Jag är uppe nu, efter ett par timmars välförtjänt sömn.
Första natten på jobb förflöt relativt smärtfritt, om man bortser från mannen som lappade till mig och kallade mig "en jävla djurplågare".
Mysig karl det där.
Annars så gick det hur bra som helst, även om jag började säcka ihop runt 4.

Nu är jag iallafall upp och igång.
Jag dunkar musik så högt jag bara förmår och dricker ytterligare lite mer kaffe, men om det är det som krävs för att jag ska vakna till liv och se ut som en människa igen så låt det vara så.

Jag funderar på att dra in till Röda Korsets recykling-kväll kl.16.00, jag menar, en påse kläder för 20 riksdaler. Det lönar ju sig efter plagg nummer 1.
Sen måste jag ringa och sköta bokningen inför imorgon kväll, så att tösabitarna kan ut och roa sig drottninglikt.
Alldeles uppglammade, glittrande och fulla av fanskap. Som det sig bör f ö.

Till helgen blir det storskalig rensning, sortering och ihopsamling av sådant som ska sparas och skänkas.
Sen är flyttprocessen igång!

Nej.. Lite mascara på och lite mat i magen så är jag redo för mer.
Adios!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar