lördag 24 juli 2010

Snart!

Ibland så skriver jag alldeles för sällan, men så här precis innan jobbet så brukar det alltid dyka upp lite inspiration (eller tvång). Jag är inne på den absoluta slutspurten inför min semester just nu, jag jobbar idag (10,5 h) och imorgon (6,5).
Sen.. Semester!

Gudarna ska veta att den semestern är välbehövd just nu, mitt huvud snurrar av allt som måste finnas i det varje dag när jag ska jobba. Varje dag när jag kommer hem så är jag bara tröttare och tröttare, jag tror att hela min hjärna och min kropp börjar bli utbrända på det här. Jag skulle ju bara vara där tills jag hade kommit på fötter igen, nu har jag varit där i 4 och 1 halvt år. Och det känns som om det börjar bli dags för något annat. Det känns som om det är dags att jaga drömmar ett tag. Bara kapa banden och falla fritt, testa mina vingar och om jag skulle krascha ner i marken så vet jag ändå att jag tar mig upp på fötter i alla fall. För om det är något livet har lärt mig så är det att mina ben är starka, min hjärna smart och jag kan resa mig upp när jag faller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar