lördag 31 juli 2010

En riktigt bra dag!

Hela min dag idag har spenderats med Kombon och Frk. Vero. Vi startade med frukost bestående av sillmacka och massa kaffe på mysigaste stammisstället (Wahlquist ftw!) Vi följde upp med en kort bussresa till skönaste loppishänget på länge. Jag lyckades fynda illröda lackpumps med silkesband till snörning från Asos, 2 blusar (ack så gammeldags jag låter nu :P) en skjort-tunika-sak, grå och jättesnygg, en grå kofta och ett låååångt pärlhalsband (jag vet att jag är en second hand fyndande konsument slyna, men det gör mig glad...). Sen blev det åktur till vårt och hemmagrillad kyckling, massa vin, häxgrogg (vilket frk, Veros mobil ville stava som gaygrogg :S) och nektarinpaj. Vi har slöat bort timmar på balkongen dåsiga av mat och kvällssol, vi har haft allsång till de äldsta och tråkigaste låtar rix fm möjligen kunde gräva fram ur ngt dammigt arkiv :)

Men det har varit trevligt och en skön detalj på semestern. Jag älskar dessa dåsiga, trötta stunder vi delar med varandra. Och måtte det inte dröja för lång tid tills nästa gång :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar