söndag 1 augusti 2010

Söndag 1.

Åhhh.. mitt huvud.. Det bultar och det bankar och det känns som om mina ögon ska ploppa ut ur huvudet och detta är ändå en förbättring om man jämför med hur det kändes när jag vaknade..

Jag vet inte om jag ska skylla på det vita vinet, häxgroggen eller rödvinet med cola.. Men i gengäld har jag någonsin missat en chans till att spendera halva dagen i sängen med kaffe och solglasögon på :)
Jag tänkte att jag stannar i sängläge tills lunch, sen masar jag min rumpa ur sängen och sätter igång med garderoben :) Jag har kläder som ska hängas, kläder som ska vikas. Jag ska göra iordning min garderob helt eftersom den har förfallit ganska så bra på sistone...

Jag måste säga att jag ler där jag ligger trots skallebanken, det var hur härligt som helst igår. Att springa på loppisar och prata hjärtat ur sig med flickorna är alltid ett guldkorn, allt som allt tycker jag att min första semestervecka har varit bra. I tisdags var jag i Lund och Malmö och ställde till bekymmer, sprang på secondhand butiker, Tiger och drack tantkaffe på konditori :)

Nä, nu ska jag sluta mina ögon en stund till och bara sitta och dåsa med en kaffekopp i hand :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar