måndag 10 maj 2010

Huvudrensning.

Nu har jag sprungit en lång runda bara för att rensa skallen. Ett desperat försök till att rensa mitt huvud, tränga undan alla dessa tankar som pockar på min uppmärksamhet. Tankar som är en del av mig som jag försöker förlika mig med. Jag har slutat tro på förträngning och försöker nu förlika mig med alla sidor av mig själv oavsett om de orsakat mig smärta och skam eller ej. I morse blev tankarna för många, för starka... Så jag sprang!
Nu är huvudet klarare och tankarna mildare.

Snart ska jag gå ut och iväg. Jag ska in till stan och handla lite grönsaker för att fylla på mitt förråd av saker som får mig att må bra! För det är ju det jag siktar på.. Att må bra i mig själv, med mig själv och i världen. Jag ska må bra helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar