lördag 29 maj 2010

Loppisfynden!!



Idag har jag varit uppe med tuppen. Det var en tur till Saker & Ting som stod på schemat. Så jag slet upp kombon ur hennes nattsömn, erbjöd kaffe och slet ut henne till bussen!! Det var massa folk där, både som skulle sälja och som skulle shoppa :)
Men fynden infann sig!

Koftan hade jag spanat in redan när de sålde den på HM, och gissa min lycka när jag lyckas finna den på Saker & Ting för 20 Kronor!! *Bliss*

Skorna köpte jag av en väldigt välklädd kvinna i 50års åldern, hon var supertjusig! 40 kronor blankt och väl värda pengar! Det är precis de skor som jag letat efter!

Jag har även fyndat en urläcker väska, ett kanonsnyggt skärp och diverse attiraljer till sylådan! Kantband, tryckknappar och ett himla snyggt tyg från Thailand. Kombon hittade två "Little Miss ...." tröjor som kommer att passa henne som en hand i handske.

Efter fyndandet så drog jag med mig Mams och Lillasyster till Fantasi (Kombon var också med ofcourse!) där blev det frukost som avrundades med tårta *Yum yum yum*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar