torsdag 6 maj 2010

Trött.

Morgon och min första arbetsdag den här veckan och jag är så himla trött att det nästan är lite skrämmande. Jag börjar 7.00 idag och det känns en aning omänskligt men vad ska man göra mer än att stå ut?

Jag drömde så varmt inatt att jag vaknade gång på gång med köldbruten frossa och täcket på golvet. Jag drömmer ofta om saker som har varit men inatt drömde jag om kärlek. Jag drömde om utbyten av drömmar i mörkret, av viskningar. Jag drömde om en man som visste alla mina hemligheter, alla mina önskningar. Jag drömde om en innerlig kärlek och var så konfunderad när jag vaknade att jag inte ens kunde lista ut vad det var som tjöt bredvid sängen (Väckarklockan snoosad 3 ggr gillt!)

Nu är jag uppe och ser fram emot kaffet som ska drickas när jag är på plats på jobbet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar