tisdag 25 oktober 2011

Dagen.

Nu är jag hemkommen.
Långt om länge om jag får säga det själv.
Det har varit en ruggigt lång dag och jag är trött men jag kan inte gå och lägga mig än.
Jag måste börja vända mitt dygn inför de kommande nätterna annars så kommer det aldrig att gå.
Som ni säkert fattat så fick jag nattjänsten, jag börjar imorgon kväll.
Jag upptäckte dock att jag helt plötsligt jobbar när jag hade tänkt flytta och på julafton.
Fint det!
Men det här känns bra, som ett steg i rätt riktning om får säga så.
Jag kommer bort från Gamlegården på alla sätt och jag slipper stöta ihop med människor jag helst vill slippa.
Win win liksom.
Nu ska jag bara hitta ett sätt att hålla mig vaken större delen av natten inatt så är allt finemang sen.
På återseende gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar