tisdag 18 oktober 2011

Kreativ låsning.

Återigen är jag vaken och i väntan på jobbet.
Tycker att livet allt som mest innebär att jag vaknar, dricker kaffe och går till jobbet.
Jag jobbar hela dagen och sen kommer jag hem och försöker hitta tillräckligt med energi för att orka göra alla de kreativa saker som jag skulle vilja göra.
Jag håller på att skissa på en ny tavla just nu men jag tycks inte kunna få linjerna rätt och jag vågar inte sätta penseln mot duken utan en plan. Jag som aldrig har en målarplan.
Men just nu vet jag vad jag vill uppnå, och det kräver jobb, ansträngning, anatomistudier och symbolforskning.
Om jag kyckas, OM, så kommer det att bli helt fantastiskt.
Nej, nu ska jag dra på mig lite mascara och en omgång kläder så att jag kan befinna mig på jobbet i tid idag med.
Adios!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar