fredag 21 oktober 2011

Snart helg.

Jag fick riktigt bra besked igår, jag ska inte jobba med utvecklingsstörda.
Och det är jag riktigt glad för.
Det är inte riktigt min grej alls faktiskt.
Som tur är så ville inte den teamchefen ha mig så hon tackade nej till mig (Jag kan ju inte säga nej, eftersom jag är Las 5:2).
Istället blev jag erbjuden en annan plats, på ett demensboende.
Nattjänst.
Det däremot stör mig inte det minsta, att jobba natt kan möjligen vara min grej.
Då kan jag jobba nätterna och ha ett liv vid sidan.
Jag hinner jobba en del på kyrkans café och second hand, jag hinner eventuellt plugga någon kurs på komvux, jag hinner med min hobbies.
Så det här kan bli riktigt bra.

Nu ska jag snart till jobbet iallafall och jag har en ganska så jäkla kort dag framför mig.
Sen är det helg och älskade N.I kommer hit.
Saknar honom just nu, så det ska bli mysigt att han kommer hit.

Nej, nu ska jag fortsätta dricka kaffe och fundera på vad jag ha på mig idag.

*Tjingeling*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar