torsdag 4 augusti 2011

Dag 2 ½.

Morgon, som vanligt.
Fattar inte vad jag egentligen gör upp nu, orkar inte bege mig ut på stan.
Orkar inte bege mig ut bland folk riktigt än.
Ska till Gröna Lund i eftermiddag, courtesy av Fru F.
Och det ska ju bli lite spännande.

Men det är något som inte känns ok just nu, jag har en gnagande känsla i magen av att något är fel men jag kan inte sätta fingret på vad det är som är fel.
Så jag sitter här i en soffa med kaffe bredvid mig i en främmande stad och är lite tårögd.
Inte för att jag har en anledning, men helt enkelt för att något känns fel.
Jag borde le och vara glad, jag är på semester, jag träffar gamla vänner, jag promenerar runt bland vackra hus i vackert väder.
Men..
Det är något som är fel.

Vad som är fel lär väl visa sig tids nog, så nu ska jag dricka lite mer kaffe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar