fredag 5 augusti 2011

Sista dagen.

Idag bär det av hemåt.
15.25 rullar jag ut från Centralstation och tuffar så sakteliga hemåt.
Vid 20.00 rullar jag in i Hässleholm och då befinner jag mig i Skåne-land igen.
Skönt.
Drabbades av hemlängtan i natt och vände och vred.
Men innan det bär av hemåt så ska det springas en sista runda på stan.
Sushi står på agendan.
Nom Nom!

Men innan dess ska det packas, och sminkas och kläs.
Tänker inte springa på stan osminkad i bara underkläderna (även om vissa par av mina trosor är större än shortsen många småtöser springer runt med!) med en rörig rullväska i släptåg.
Jag vägrar helt enkelt.

Oh btw..
Igår var jag på Gröna Lund, och jag åkte den galnaste karusell jag någonsin varit med om!
Fritt fall tilt.
Som att hamna någonstans mellan dödsångest och adrenalinkick.
Awesome.
För dem av er som känner mig så finns ögonblicket förevigat på FB.
Kära Herr F filmade.
Efter den åkturen blev det först öl, sen cider och grillbuffé på Krejsys.
Wow!
Massa mat, massa god mat.
Fast den där spritmarinerade melonen med fetaost.. Den hade jag kunnat hoppa över, för det var vidrigt!
Nu ska jag sätta igång med min bestyr.
Adios!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar