lördag 20 augusti 2011

Jobba.

Morgonens andra kopp kaffe är på väg ner och jag har redan rökt alldeles för många ciggaretter.
Det är sådan jag blir när jag inte får sova som jag vill, vaknade typ 1 gång per 1½ timme hela natten dels av att jag drömde så himla konstigt (tydligen, jag minns ingenting nu) och dels för att jag fick sovrums-sällskap av en sjukt irriterande fluga.
När man väl vaknat till på nätterna tycker jag att det är ganska så jävla klurigt att somna om så istället blir det att jag ligger och filosoferar över ditten och datten.
Jag kommer dock aldrig fram till något som skulle kunna räknas som användbart, vilket egentligen betyder att jag lika gärna skulle kunna sluta tänka helt och hållet.
Nåväl.
Idag är det saker och ting på södertorg och jag kan inte gå, för som vanligt hittar ni mig på jobbet så fort det händer något man skulle vilja göra.
Nu drar jag.
Ses igen runt 16.00 internet. Jag kommer att sakna dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar