söndag 7 augusti 2011

Fylleskriverier.

Jag är nyligen hemkommen från Ankans fest och jag borde troligen inte sitta vid en dator nu.
Jag har druckit bara en aning för mycket och min dator borde ha någon form av alko-lås.
Men nej.
Istället sitter jag uppe och lyssnar på Joy Division och njuter av regnet och åskan utomhus.
Ikväll har stackars N.I fått stå ut med alla mina vänner och alla mina bekanta och några som inte ens jag känner.
Eller, inte alla mina bekanta men en stor del av dem.
Festen hos Ankan..
Wow!
Massa mat, högljudd musik och massa dricka.
Jag kan inte ens påstå att jag släppte ut galenskapen i lagom doser utan nej, här kom stora doser crazy i enorma mängder.
Jag har dansat, jag har druckit och jag har haft allsång till Grotesco´s "bögarnas fel" och jag skulle vilja påstå att detta kickar Drottniggatans ass. Bara så att ni 08:or vet det.
Nog för att jag gillar Sthlm, men en kväll med massa dricka och goda vänner är svårslaget.

Så Tack Ankan för att vi fick röja järnet hemma hos dig! :)

Nu.. Godnatt!
(Tur att jag kan stava iaf!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar