lördag 24 april 2010

Lördag morgon.

Idag är jag ledig från jobbet, ändå är jag uppe med tuppen. Det vankas Saker & Ting med mamma, mormor och morfar. Endast den delen av familjen skulle driva mig ur min säng värme såhär dags en ledig lördag... Men vad gör man inte för sin familj som man älskar så djupt? Detta är ju knappast det värsta jag skulle göra för deras skull så jag ska väl egentligen inte gnälla..
I alla fall inte när det finns så mycket annat som kräver min gnällande uppmärksamhet;
¤C - Hur fasiken kan du dissa mig för en sån skitgrej?? Vi hade en riktig kontakt. Ärlighet bara strömmade ur oss båda och så dissar du för en sådan sak?? Tack för det "underliga djupet" btw :P
¤Min förkylningshosta fullkomligt vägrar släppa taget om mig.. Jag hostar mig blå och har ont i magen och lungorna konstant. Det börjar sakta men säkert driva mig till vansinne att hosta så fort jag kommer upp ur sängen, men uppenbarligen är det min lott för tillfället! Någon som vill byta??

Nej nu ska jag på med ytterkläder och lämna husvärmen för att bråka lite med min familj offentligt (som vi alltid gör!!=))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar