lördag 10 april 2010

Sista rycket!

Nu jobbar jag några timmar till, sen är jag LEDIG! Äntligen! Det börjar kännas i min kropp att det är dags för ledighet nu, min hjärna hänger inte med i svängarna. Jag var och klippte mig igår och jag höll på att somna i stolen när frisören tvättade mitt hår.. Det var ju skamligt skönt, och det hade varit ruggigt pinsamt att somna då jag vet att jag snarkar som en finsk björnman :$

Mitt liv bara flyter på just nu, det är varken bu eller bä. Det bara är. Jag jobbar, målar, sover och lagar massa mat och det är ungefär allt jag gör just nu. Som en terapitid för kroppen och hjärnan. Det blev lite mycket Januari och Februari och det är först nu jag låter min kropp och min hjärna landa och återhämta sig från alla svängarna.

Dagens dos av musik:

Lisa – Hallelujah - Accoustic Version

&

Amy Macdonald – Don't Tell Me That It's Over

Som en liten ursäkt för att jag inte bloggat på ett par dagar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar