måndag 12 april 2010

Nu ska jag sova...tror jag..

Nu ska jag ge mig på konststycket att sova, det kan visa sig vara mycket svårare än man kan hoppas och tro. Förhoppningsvis så kan jag genomföra tricket utan några större problem då jag har en fullpackad dag imorgon. Imorgon ska det dreadas från tidig morgon till sen kväll, en av mina flickor ska bli fin i håret och jag ska få hjälpa till :)

jag hoppas att min sömn ska bli enkel och utan några större avbrott, jag hoppas på söta drömmar.

En egen tanke innan sömnen:

Det finns lidelse i drömmarna som aldrig blev
Längtan i andetagen som försvann
Känslan du gav ligger i minnen,
bleknar likt bläcket på mina fingertoppar
Din smak dröjer på min hud
Dina blickar är dolda i min själ
Du
Du är drömmen som aldrig blev

Melody Gardot – Worrisome Heart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar