torsdag 2 juni 2011

11.

Just i denna sekund är jag så röksugen att jag skulle skjuta min granne för en cigg.
Jag skulle gå över hans/hennes kropp (spelar ingen roll vem av dem jag knäpper.. De är kolossalt irriterande båda två!) för att greppa en cigg och en tändare.
Sen skulle jag slå mig ner vid sidan av slagfältet och med cigarett i hand beskåda mitt vansinnes-verk. Jag skulle tända ciggen, njuta av doften (*URK* Jag vet!) och sen skulle jag ta mig ett bloss...
Och tycka att det var skitäckligt..

Jag skulle tycka att jag fick en äcklig smak i flabben, jag skulle bli arg och besviken på mig själv och framför allt skulle jag bli arresterad för mord.

För jag har en konstig känsla av att det inte räknas som självförsvar eller dylikt bara för att jag slutar att röka och de är irriterande?
Jag kan ju inte ens komma undan med att vrida nacken av deras 2 helvetiska fåglar, som står på balkongen hela sommaren och bara förpestar tillvaron för alla!
Jag kan inte sätta ett skott i nacken på kärringen som gnäller och pratar så högt att jag och alla andra vet vad hennes psykiska sjukdom innebär.
Jag kan inte strypa herrn i huset som klagar på folk som inte ens är hemma! Ni vet.. Jag är så skicklig på att stampa/ lämnar såna ekon bakom mig att de hörs i min lgh även när jag är typ 60 mil bort.
Galet!

Och med dessa människor i huset så ska man bli rökfri?
Jag behöver seriöst mer kaffe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar