tisdag 14 juni 2011

Beslut II.

I natt har jag skissat bort min skam, stoppat undan den i en mental ryggsäck som jag ska dumpa när jag är ute och springer ikväll.
Fan.. Jag har egentligen inget att skämmas för, för vem har inte gjort något dumt?
Vem har inte sagt något de inte skulle ha sagt?
Vem har inte genomlidit den våndan?

Det finns större problem i världen, och jag har bestämt mig för att detta inte ska vara mitt problem alls.
Så deal people!

Om jag är lite otrevlig ibland är det bara för att jag konstant böjer mig för andras känslor och nycker och det blir för mycket ibland.
Så detta är jag som stampar foten i golvet och säger stopp!

Så det så!

Och jag är inne på Dag 3 i min nya rökfrihet. Jag syndade 2 cigg i lördags och mådde ärligt sjukt illa, så det var nog en bra idé att ta det i samband med alkohol som redan mjukat upp illamående-genen.
Om man ska vara så ärlig, så spydde jag som en jävla gris. Och det.. Var inte trevligt alls! Så ingen rökning för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar