lördag 18 juni 2011

Ah.

Jag har funnit magin som får mig att bli förälskad var femte minut.
Jag har funnit känslan som bankar och bultar i kroppen som försöker bryta sig ut.
Jag har hittat implosionen.
Jag har hittat explosionen.
Jag har hittat texten som får mig att vilja kasta mig utför stup, som får mig att vilja våga.
Jag har hittat magin.
Jag har hittat rösten, ljuden och sammansättningen som bara får mig att önska att jag kunde sätta mig på cykeln och bara cykla till jag inte kan cykla mer.
Låten som fick mina tårar att rinna för att det var så bekant att jag blev rädd och ville fly.
Men herre min skapare..
Det är tamejfan fantastiskt.
Sex. Lust. Rädsla. Ångest.
Allt på en gång.
Och jag täcks av gåshud och tårna krullar sig.


Gryningspyromanen

Och om inte det skulle funka för er, dra igång detta och njut!

Debut

Det är tamajfan lika jävla läckert.

Dessa pojkar = Sex!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar