onsdag 1 juni 2011

Skvallra inte!

Nu vet jag att jag inte är mig själv.
Jag är ledig idag, ändå är jag uppe och dricker kaffe, äter ägg och avokado och gör mig redo för att ut och springa.
På min lediga dag.
Motionerar.
Uppe med tuppen.
Äter regelbundet.
(Det är vad mina vänner kommer att berätta när de släpar in mig till psyk om en månad eller två.)

Inget illa om psyk. Men jag vill inte åka dit.
Om jag slipper blir jag ganska glad faktiskt.


On a side-note I;
Ibland kommer jag på helt fantastiska inlägg att skriva med relevans i samhället, med debattvinklar och bra åsikter. Men sen glömmer jag bort det, och ut kommer den här smörjan..
Som kanske är mer roande och mindre läsvärd?
Ah va fan vet jag!
Jag skriver som jag gör för att jag lider av någon form av begynnande samhällsrelaterad afasi i kombination med milda slängar demens.

Side-note II:
Dag 10 utan cigg!! *Tadaaa*

Adios Amigos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar