tisdag 14 september 2010

Grattis Tjejen!

De flesta av mina vänner tycks fylla år såhär på höstkanten (precis som jag!) och idag fyller en av mina tjejer år. Lilla Fru D. Eftersom hon befinner sig en massa mil härifrån och jag inte får krama henne än på ett par dagar så tänkte jag ge henne en kort grattishyllning här istället!
Jag kommer ihåg när jag träffade detta förvirrade lilla stycke, konstigt smink och fräsiga kläder OCH en personlighet som trots att hon kunde vara lite awkward kunde få ett rum att bubbla. Sen dess har hon växt, förändrats och funnit sin röst! Där emellan har vi tillsammans funnit en vänskap vi inte trodde att vi kunde ha, hon förgyller mina dagar med sin rättframhet, sin lätthet att finna skratten och sin milt melankoliska och grymma humor! Så många grattis till en älskad vän som sitter alldeles för långt bort för att jag ska kunna krama henne! (Men det kommer... jag räknar ner dagarna :D)

Grattis och Kram Fru D! Du är guld!

1 kommentar:

  1. Naaaaaaaaaaaaaw! Det är ju nästan så att man blir lite tårögd! Tack gumman!

    SvaraRadera