torsdag 26 maj 2011

Dag 4, en sorgens dag.

För tillfället lever jag ett liv som endast skulle göra en sömn-depraverad-6-barns-mamma avundsjuk.
Jag äter, jag jobbar ett tag, jag äter, jag motionerar, och sen äter jag en skvätt och sen går jag och lägger mig.
Tidigt.
Faktiskt till och med skamligt tidigt.
Igår var jag i säng halv 9. För jag orkade inte hålla huvudet uppe, och för att nikotinbegäret var så intensivt att jag orkade inte med längre.
Så jag gick och la mig, och jag tror att jag somnade på en kvart eller något sånt.
Skönt var det iaf.
Idag är det en ny dag, dag 4.
Om detta vill sig väl så är detta min fjärde dag utan cigaretter.
Och det känns, ungefär som om ett långt förhållande tagit slut.
Jag antar att det kan kallas sorg, men tydligen ska det vara en helt normal reaktion, och då lär den ju försvinna snart.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, slänga ihop min sallad och bege mig till jobbet.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar