tisdag 24 maj 2011

Dygn 1 done, dag 2 i startgropen.

Jag sitter med dagens frukost framför mig. Nyttig som jag försöker vara.
Knäckebröd med ost och paprika, soygurt med nötter, frön och jordgubbar och självklart kaffe!
Kaffet är livsviktigt just precis nu, att ta bort ciggen från min dagliga livsföring har gett resultatet att inatt sov jag verkligen som en kratta. Jag vaknade i snitt en gång per 45 minuter och tittade på klockan, drack vatten, snurrade runt lite.
Jag kan inte påstå att jag känner mig utvilad idag.
Det hela bidrar lite fint till att min träningsvärk känns betydligt mer än den borde. Jag var ute och åkte med Ankan och lill-gos igår, i gott och väl en timme. Så idag känns det i rumpan och låren!

Men.. vad gör man inte för att låta bli ciggen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar