lördag 21 maj 2011

Dagen D.

Idag ska tydligen jorden gå under..
Vilket jag finner oerhört märkligt, det har ju inte hänt något än som ens tyder på att så skulle vara fallet.
Dagen startades med oerhörd huvudvärk, extrem morgonsols-värme och en fluga som kittlade mitt bakfulla arsle.
Inte sådär himla trevligt när man upptäcker att ens armar sover och man inte kan göra något åt saken.
Väl ur sängen släpade sig denna zombie till kvinna bort till Ankan och tvingade kvinnan att tillreda någon form av frukost och kaffe.
Sen blev det en tur till Erikshjälpen, upphämtning av Ankungen och glass i Tivoliparken.
Nu ska det grillas lammkotletter! Det blir förhoppningsvis ruggigt gott!

Ohwell.. till det jag egentligen ville skriva om.
Festen.
Festen blev lyckad, folk blev lulliga deluxe, vi slapp ta bussen till stan, och drinkarna var goda.
Vad mer kan man begära från en utekväll?
Ahh, säger ni.. Man kan begära ögongodis..
And eye-candy there were..
Lång, stilig, mörkhårig, med vackra ögon och mjuk röst.
Så.. kvällen var väldigt bra!

Enda nackdelen är att även på fyllan är jag en något blyg kvinna som inte vågar stöta på folk..
Det går bara inte..

Men en annan dag kanske jag vågar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar