söndag 3 april 2011

Flitiga Lisa.. *hrm* Tess..

Känner mig som flitigheten själv idag.
Jag har planterat om mina blommor, sått mina tomatfrön, sått chili och avokado.
Jag har bakat muffins (det blev aldrig av igår, livet kom i mellan med lunch på kinarestaurang och smakrådstjänst på stan!).
Det enda jag inte hunnit med är att virka på mitt överkast, som jag ständigt längtar hem till.
Virkningen alltså. Inte det blivande överkastet, eller jo.. kanske det med.
Funderar dock på att dra upp det jag hunnit virka och göra mormors-rutor istället, känns som om det skulle gå snabbare och vara betydligt enklare än det jag försöker göra nu.
Kommer att bli en aning tungt att virka runt när det börjar bli riktigt stort.

Nåväl, jag finner säkert en lösning på det med.
Nu ska jag däcka ner på soffan en stund innan jag ska klä mig inför kvällens arbetspass.

Tudeluu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar