måndag 18 april 2011

You! Me! Dancing?

Helgen har gått undan precis så snabbt som jag misstänkte att den skulle göra. Att vädret varit ganska bra har ju definitivt varit hjälpsamt.
Nu är det iaf måndag, påstås det åtminstone.
Solen skiner, jag är ledig och mina sandaler är framrotade ur den katastrofzon som anses vara min garderob.
Jag och Ankan planerar att promenera in till stan och våldgästa secondhanden. Där kan ju finnas fynd som jag missat.

Los Campesinos! – You! Me! Dancing!



Skickar en tanke till S. Snubblade över låten på min lista, och kan inte låta bli att skicka honom en varm tanke. En tanke med ett medföljande skratt.
Låten är väldigt somrig, och jag vill inget hellre än att skruva upp volymen till max och studsa runt i hela huset!
Idag kära vänner, är livet jäääääääkligt bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar