onsdag 27 april 2011

O my geeezers!

Jag kan drömma så jävla sjuka drömmar!
I natt drömde jag att E och Herr F hade ett hemligt förhållande.
Jag visste, men jag fick inte säga något till Fru F eller C.
Och det blev så himla konstigt på något sätt.
Inte det att de hade ett förhållande men att inte kunna berätta det för Fru F.
Det värsta var att det verkade så "på riktigt" att jag vaknade och svor åt universum för att det kunde vara så elakt mot stackars Fru F.
Jag tyckte uppriktigt synd om henne tills jag kom på att de 2 troligen inte i enlighet med logikens lagar inte var kära i varandra på avstånd och planerade att lämna sina respektive för att flytta till Köpenhamn och bo i ett gay-kollektiv.
De pratade även om att skaffa barn med ett par flator så att de fick höra trampet av små fötter :S

Det hela var bara så märkligt!
Och som tur är fullkomligt orealistiskt.
Herr F skulle aldrig inleda en Gay romans bakom frugans rygg, dels för att han älskar sin fru och dels för att han absolut inte är gay.
E å andra sidan... Not so sure :P

1 kommentar:

  1. Nej Tess, han skulle med all säkerhet starta det med min fulla vetskap :) Bara för att han är som han är *skratt*

    Måste säga det var en häftig dröm!

    SvaraRadera