onsdag 13 juli 2011

Åh dessa nerver.

Åhå vad jag är nervös.
Dels för det som ligger framför mig idag och dels på grund av lite andra saker som komma skall.
Men jisses vad fjärilarna flyger kring.
Jag har redan bestämt att det inte finns någon återvändo från detta beslut.
Om inget annat kommer N.I se till att jag inte backar.
Han kommer att stå vid sidan och hejja på, kalla mig mespropp och fegis om jag inte gör det.
Jag lär sitta med tårar i ögonen och fråga mig själv vafan jag gett mig in på.
Men det skall göras och det kan ju knappast vara värre än annat jag gått igenom.

Jisses Amalia, dessa nerver.

Jag är mer nervös än jag var inför dejten med E.
jag är mer nervös än när jag skulle söka jobb första gången.
Jag är mer nervös än jag var inför min första konversation med FF.
jag är mer nervös än den gången jag satt med ryggen mot N.I och undrade om han hade struntat i vår första dejt.
Jag är mer nervös än sekunden jag vände mig om och insåg att han stod där med ett leende.
Jag är mer nervös än jag var inför både min första och andra piercing.

Så nervig är jag idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar