söndag 10 juli 2011

Söndag 1.0

Bara 11 timmar kvar. Bara 11 timmar kvar. Bara 11 timmar kvar!
Det här ska gå.
Det är snart klart och jag kan gå hem och dunka min trötta lekamen i säng igen.
Som tur är så har jag ett par timmar ledigt i mitten, då ska jag hem, dricka kaffe, städa lite, försöka se till att lägenheten är i toppskick innan semestern tar vid nästa fredag.
Först på listan står garderoben, sen så ska jag ta itu med sovrum + hall.
För här ser ut som ett bombnedslag.
Jag börjar tro att någon är här inne på nätterna och härjar runt.
Jag lovar!
Någon är här inne och röjer i min garderob, lägger reklam på hög i mitt kök, glömmer kaffekoppar i vardagsrummet.

För det kan ju inte vara så att det är jag som är sjukt dålig på att hålla det organiserat kring mig?

Ohwell..
Idag ska det bli ordning på det iaf, det ska städas och fejjas. Putsas och dammas. dammsugas och torkas.
Och sen ska jag jobba vidare.

XOXO
/ T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar