onsdag 20 juli 2011

Ja det var ju det ja..

Ni vet hur man ibland kan känna sig lite hemsk. Sådär utan någon egentlig anledning?
Fast kanske med en liten anledning som egentligen är ganska orelaterad till situationen.
Ungefär så känner jag mig nu, lite hemsk.
Trots att jag inte borde.
Trots att jag inte ska.

Jag fick ett tal om att jag var en player för ett par dagar sen, och det tog lite snurr i mitt huvud så helt plötsligt så upptäcker jag att det är en gnutta svårare att njuta av det jag har än jag trodde.
Det var verkligen inte kul att bli kallad player, oavsett skälen.
Jag känner mig inte som en player, jag tycker inte att jag betett mig som en ändå.. så sved det.
Men jag antar att detta är en av de där fina stunderna man ska ignorera och gå vidare från, oavsett.

Men jag ville bara ha sagt att tack vare den kommentaren så känner jag mig lite skyldig, lite hemsk, lite rälig (på ren skånska) och jag finner att det är svårt att fokusera på anledningen till att jag blev dubbad player.
Jag borde sväva på moln just nu, jag borde fnittra och vara glad istället så grämer jag mig över det du sa och är oförmögen att njuta av den förälskelse som finns utan ett styng av dåligt samvete.

Så Tack FF, du har lyckats förgifta mig en aning.
Nöjd?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar