fredag 8 juli 2011

Fredagen.

3 arbetsdagar till ledighet
5 arbetsdagar till semester.
1 volontärdag innan de stänger för sommaren.
Så snart.. snart är det semester.

Om jag trodde att jag var trött igår, så hade jag ingen aning om vad trötthet är.
Idag snoozades klockan 3 gånger, och jag hann somna om mellan varven.
Så trött är jag.
Detta trots att jag lyckades somna innan midnatt.
Långt innan midnatt!

Jag hade en lång pratstund med FF igår, Har saknat hans närvaro på msn.
Speciellt nu när han flytt landet.
Han har ju inte varit sådär himla lätt att få tag på för längre konversationer.
Men jag tänker på honom, och undrar, och filosoferar på huruvida jag har spelat alla mina kort rätt.

N.I finns kvar i landet men lyckas dra fram lite allt möjligt i mig. Skrämmande.
Att en man som lever så hoptvinnat med sig själv kan vara så bra på att uppmuntra ilska och diverse andra humörsvängningar. Återigen så kan man ju fråga sig om man spelat sina kort rätt.

Men det får tiden utvisa.

För gudarna ska veta att jag inte har en aning.
Jag är förvirrad kort och gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar