onsdag 6 juli 2011

Eartha Kitt I Want To Be Evil



Jag är så jävla trött på att vara snäll rent ut sagt.

Snäll.

Vilken jävla överskattad grej egentligen.

Snäll.

Som kor då eller?

De är ju snääälla..

Fy fan säger jag bara.

Jag är så trött på det.

Jag fixar, jag donar, jag tycker om, jag tar hand om och i slutändan får man så himla lite.

Jag blir trampad på, tagen för given, utnyttjad.

Och så sitter jag med dåligt samvete för att jag inte är tillräckligt snäll.


Jag önskar att jag vore bättre på ego-tänk.

Att jag satte mig själv först ibland, att jag var "elak" och sa nej ibland.

Men nope..

Jag är snäll. Mild. Försiktig. Hänsynsfull. Rar. En riktigt söt lite tant. Vid 26.

När jag i själva verket borde vara högljudd, krävande, ambitiös, pushig och utmanande.

För snäll tar mig ingenstans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar