måndag 11 juli 2011

Movits i Krstd!

WOW!
jag är precis hemkommen från en runda på Krstd-dagarna..
Och WOW!
Movits! spelade, My god vad grymt det var!
Ren och skär lycka tror jag att det kan beskrivas som.
Det var adrenalin och dans för livet.
Att jag blev så påverkad av upplevelsen kan ha något att göra med att jag varit uppe sen kvart i 6 söndag morgon.
Det kan även ha något att göra med att jag jobbat totalt 11 timmar idag.
Det kan även vara relaterat till att jag städat hela lägenheten.
Troligen har det att göra med att jag ätit för lite, och druckit för lite.
Men jag vill gärna tro att allt adrenalinet, all glädjen och pirret beror på att Movits! är ett grymt liveband.
De är bra på skiva, deras videos är bra men live.. Wow!
Vilken musikglädje, vilka beats. Vilken lycka.
Det där var.. fantastiskt, orgasmiskt, ljuvligt och musikalisk fulländning trots att basen la av.
Det var länge sen jag dansade mig genomsvett, det var länge sen jag studsade upp och ner och sjöng med.
Det var länge sen musik fick mig att känna mig så levande.
Det här kommer jag att leva på ett tag!

Så tack.
Tack Movits! Ni har gjort min dag fulländad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar