söndag 27 september 2009

Bakfull men lycklig ändå!

Igår va en fullspäckad dag!
Dagen började med loppis på staden...

Ljuvliga skor fyndade jag iallafall (50 kr helt nya!)
Passar perfekt till min nya sekreterarlook....








Mamma fyndade en tweeddräkt till mig, (20 kr) som hittat för något i så bra skick...
Den ska användas, believe me!!



Provade den hos mamma, och kände mig som en skotsk godsägare!!



Efter allt fyndande blev det frukost på stan bestående av varm chokladmjölk med grädde och ja, jag skäms alldeles underbar chokladglass på Darins! Fullkomligt skamligt men ack så gott...


Man var ju tvungen att grunda inför kvällen med ngt gott, så det blev hemmagjord klyftpotatis, bearnaisesås(den kryddiga sorten) och mozzarella och paprika inlindat i skinksnitzel. MUMS!!








Kvällens stil! Självklart med mina nya stövlar på!!! (Ignorera röran i bakgrunden, det ser alltid ut så hemma hos denne man!)
Det blev en runda på Valvet, där brukar vara ganska bra ös men trots att det var lönehelg så var där skrämmande lugnt...
Fått höra att det var fullt på Banken så skulle nog gått dit istället!










 Kvällen avslutades relativt tidigt med KEBAB!!!!
OMG, vad gott det är trots att man inte vet vad som finns i det!!!



Dags att åka hem!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar