torsdag 17 september 2009

Ms Ztardust på besök!

Jag har fått världens gulligaste saker idag!!!
 
Det är mina prinsar! Är själv speciellt förtjust i den till vänster!
Fick även ett kort där det står;
Visst vill alla prinsessor finna sin prins....
Meen....
Prince Charming kan också vara otrogen, sälja droger och springa "Ärenden"...
De här gör dock inte det, utan finns snällt med så länge du vill....

Se det som en symbol på att bara det bästa är nog.. och tack för att du finns :)
XOXO/ Ms Ztardust

Man får kyssa många innan man hittar sitt svin
Börja med dessa....
Ms Ztardust är sååååå gullig.
Tack raring för att du är mörk o svår med mig, och tack för att du låtit mig veta att jag inte är den enda med plocka-recept-broschyrer-i-butiken-syndrom. Vi måste starta en stödgrupp, så vi kan få ordning på våra beroenden!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar