söndag 20 september 2009

Dags för en sammanfattning!

Först och främst ett tack till alla som grattat:
Mamma- Du är guld värd och jag kan inte tänka mig en bättre mamma än du!
Syster- Kon jag fick av dig är den finaste sparbössa jag någonsin haft!
Lillebror med Sambo- Tack för att ni kom och tack bror för att du äter som en häst.
PP- Tack för att du kom, ska titta på filmen ikväll!
Mormor och Morfar- Det var så kul att ni äntligen sett hur jag bor....Tack så mycket för allt!
Moster Å- Tack för vinet, och för att du kom!
Moster A- Tack för den underbara tavlan, den är perfekt!
Kusinerna- Tack tack tack...Fotot på -S- är ljuvligt, ska rama in det!

Tack till alla mina vänner, för att ni kom och skrålade med mig, för att ni dansade med mig, för att ni söp mig full, för att vi hade jävligt kul!

Dock ett minus;
Pappa- Dålig stil att inte gratulera din dotter när hon fyller 25, det var den sista spiken i den kistan. Nu lägger jag ner, av eller hur man ska uttrycka det!

(Han ringde dagen efter, som vanligt, och sa att han kommit på det sent på kvällen och inte ville ringa, som vanligt. Vissa saker ändras tydligen aldrig!)

Och Em, Kurviga M och Ms Ztardust ni var utan tvekan saknade. Men Em, tack för att du skickade Maken. Det var trevligt att se åtminstone en av er där!!!!

Och när det gäller alla andra, Tack för alla Sms och Facebookinlägg. Ni har utan tvekan förgyllt min dag!!

2 kommentarer:

  1. Hej Tessan :)
    Ja, f-n var uruselt att INTE din egen far kom & grattade Dig!!
    Mycket dålig stil!
    Men DU klarar Dig nu utan han <3
    You are a strong woman Now!!!

    //F

    SvaraRadera
  2. Varsågod! Maken sa att han hade trevligt! Hoppas ni söp för mig med :)

    SvaraRadera