söndag 20 september 2009

Bakfull!!

Ja, då är man ju 25 också! Helt otroligt, undrar var åren har tagit vägen för det känns som om jag gick ut högstadiet igår! Det var en väldigt kul dag igår, släkten var här och jag fick massa fina saker, och jag fick höra lite intressant skvaller ( kan man göra annat än att gilla den såpopera som kallas släktträff!?) På kvällen kom en del av mina vänner över och vi hade en väldigt skrattfylld kväll som slutade med Valvet och kebab. Jag drack för många drinkar, tjafsade med för många tyskar och kramade massa människor som jag inte träffat på alldeles för många år! Det var utan tvekan bland det roligaste jag gjort på länge!

Lite bilder från dagen ifråga!


Det blev små "minitårtor" istället för en stor! Chokladmuffins med marsankräm och drottningsylt! Mumsiga, även om mormor jämförde sin med en gråsten (de hade stått i kylskåp!)

Nästan all maten! Det enda som saknas på bordet är kycklingen och potatisgratängen!


Jag o mina flickor innan det började spåra ut!


Hamnade här (?) strax därpå! Satt på kanten och bara gled ner. Och tyvärr så är det inte första gången jag hamnat påklädd i ett badkar men som tur är var det inget vatten i den här gången!


Väl hemma, så skönt att bara krypa in i morgonrocken!!!!

1 kommentar:

  1. Tack för en kul kväll.. Det va nog den roligaste bilfärd jag någonsin gjort.... puuuussssss

    SvaraRadera